شرایط تعویض سفارشات
جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، رادمِن امکان تعویض ۴۸ ساعته کالا را در اختیار شما قرار داده است بدین معنی که پس از تحویل کالا طبق شرایط زیر امکان تعویض کالا را خواهید داشت. برای این منظور لازم است به موارد زیر دقت نمایید:
۱-تعویض کالا
اگر شما بعد از تحویل سفارش درخواست تعویض یا بازگشت کالا را داشته باشید می توانید با همکاران پشتیبانی رادمِن تماس بگیرید و درخواست بازگشت یا تعویض کالا را اطلاع دهید. سپس کالایی را که درخواست بازگشت یا تعویض آن را دارید توسط پست برای رادمِن ارسال نمایید. پس از دریافت مرسوله توسط رادمِن به حالت زیر عمل خواهد شد:
اگر شما درخواست تعویض کالا را داشته باشید کالای جدید برای شما پست میشود، شایان ذکر است تمام هزینه های مربوط به تعویض کالا بر عهده مشتری است.
چه نکاتی را برای استفاده از امکان تعویض کالا باید رعایت کنم ؟
الف) زمان استفاده از این سرویس تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل کالا می باشد پس اگر شما بعد از تحویل سفارش خود به دلیل معیوب بودن و یا مناسب نبودن سایـز تصمیم بر تعویض یا عودت آن را دارید حتماً قبل از اتمام ۴۸ ساعت اقدام نمایید.
ب) در مدت زمان ۴۸ ساعت نباید از کالا استفاده شود در غیر این صورت قابل تعویض نخواهند بود.
ج) کالای برگشتی میبایست بدون بوی بدن و عطر باشد و از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط رادمِن دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض میشود.
۲- وجود ایراد در کالا
واحد کنترل کیفیت رادمِن قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی کالاهای سفارش داده شده را بررسی نموده و درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام مینماید با این وجود در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان رادمِن باشد این مجموعه نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام مینماید. چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان میتوانند درخواست کالای مشابه نموده و کالای دیگری را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که مراحل فوق ظرف مدت ۲ تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا توسط رادمِن انجام خواهد شد. همچنین هزینه بازگشت کالای معیوب تا سقف مبلغ ۲۰ هزار تومان برعهده رادمِن خواهد بود.
شرایط تعویض کالا دارای ایراد
الف) کاربران میبایست حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از دریافت کالا ایراد را از طریق پروفایل و یا تماس تلفنی به کارشناسان رادمِن اعلام نمایند. بدیهی است پس از گذشت ۴۸ ساعت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمیباشد.
ب) ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا، برخورد شی تیز و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
ج) ایراد اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان رادمِن قرارگیرد در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد اعلام شده مورد تایید کارشناسان رادمِن نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
۳- عدم تطابق کالا
در صورتی که کالای تحویلی مغایر با کالای سفارش داده شده توسط مشتری باشد با رعایت شرایط زیر مشمول سرویس تعویض ۴۸ ساعته است. در صورتی که کالای مورد نظر در فروشگاه موجود نباشد به انتخاب مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض و یا وجه پرداختی به حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط تعویض کالای نامنطبق
الف) در صورت عدم انطباق کالای تحویل شده با نمونه ارائه شده در سایت مشتری باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا نسبت به اعلام درخواست تعویض یا عودت کالا به کارشناسان رادمِن از طریق تماس تلفنی اقدام نماید در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمیباشد.
ب) در صورتیکه امکان تشخیص عدم تطابق کالا بدون باز کردن پلمپ کالا مقدور باشد (از قبیل عطر و ادکلن) ، پس از خارج کردن کالا از حالت آکبند (پلمپ) امکان استفاده از این سرویس از کاربر سلب میشود.
ج) کالای برگشتی میبایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط رادمِن دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض میشود.
درصورت درخواست تعویض، کالا برای شما تعویض خواهد شد و درصورت درخواست عودت ، وجه کالا به صورت کامل به شما برگشت داده خواهد شد.
“شایان ذکر است مسئولیت ثبت سفارش با مشتریان محترم میباشد و در صورت تغییر در سفارشات، هزینه ارسال مجدد و برگشت کالا بر عهده مشتریان محترم خواهد بود”