چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

۱- پس از وارد شدن به سایت در قسمت پروفایل، لیست سفارشات من، سفارش هر مشتری در این قسمت لیست شده است و می توانید از آنجا پیگیری کنید که سفارشتان در چه مرحله‌ای قرار دارد.

۲-وارد کردن شماره سفارش و ایمیل وارد شده در صورت حساب در قسمت پیگیری سفارشات در منو وبسایت

۳- از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری

 

به چه صورت می‌توانیم سایز مناسب خود را انتخاب کنیم؟  

در صفحه ی هر محصول و در پایین قسمت انتخاب سایز گزینه ای با نام راهنمای انتخاب سایز قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن جدول راهنمای سایز برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید طبق جدول سایز بندی و روش اندازه گیری، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

 

آیا می توانم کالایی را به سفارش خود اضافه کنم؟

در صورتی که سفارش شما در وضعیت ارسال قرار نگرفته باشد، می توانید کالای جدید مورد نظر خود را سفارش داده و به منظور هماهنگی برای ارسال هردو سفارش به صورت یکجا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

 

چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟

از طریق تماس با واحد پشتیبانی درصورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد می توانید نسبت به لغو سفارش خود اقدام نمایید .

 

امکان تعویض سفارش وجود دارد؟

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، تا ۴۸ ساعت امکان تعویض سفارش وجود دارد.

 

اگر سایز محصول مناسب نبود امکان تعویض یا مرجوع وجود دارد؟

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، تا ۴۸ ساعت امکان تعویض سایز وجود دارد.

 

به چه صورت می توانیم محصول را مرجوع کنیم؟

پس از مطالعه شرایط بازگشت کالا، در صورت واجد شرایط بودن کالای مورد نظر می توانید تا ۴۸ ساعت کالای خود را به آدرس و شماره پستی روی جعبه ارسال کنید

 

شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

لطفا شرایط بازگشت کالا را داخل سایت رادمِن مطالعه کنید.

 

چطور می توانم ثبت نام کنم؟

با وارد کردن ایمیل خود یک رمز عبور برای شما ارسال می شود و با وارد کردن رمز عبور می‌توانید ثبت نام کنید و سپس با اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی و شماره موبایل و آدرس و کد پستی ثبت نام خود را  تکمیل کنید

 

آیا ثبت نام از طریق کارشناسان رادمِن امکان پذیر است؟

بله میتوانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رادمِن ثبت نام شما را انجام خواهند داد.

 

برای استفاده از سایز نیاز به راهنمایی دارم

برای پیدا کردن سایز میتوانید قد و وزن خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. البته راه دقیق تر استفاده از راهنمای انتخاب سایز میباشد که برای هر محصول در صفحه مورد نظر قرار گرفته است.

 

چطور می‌توانم از موجودی‌ سایزها مطلع باشم؟

موجودی ‌های فعلی هر محصول را میتوانید در صفحه هر محصول در قسمتی که قصد انتخاب سایز محصول مورد نظر خود را دارید مشاهده نمایید.

 

برای ارسال سفارش چند روز طول می‌کشد تا بدست مان برسد؟

دو تا سه روز کاری (۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری)

 

چگونه می‌توانم سفارش خود را از طریق پست پیگیری کنم؟

کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات شرکت پستی مربوط وارد کنید و از وضعیت بسته ی خود مطلع شوید .

 

چگونه میتوانم با اینکه مرسوله تحویل پست داده شده آدرس را تغییر دهم یا با نامه رسان جهت هماهنگی ساعت تماس برقرار کنم؟

کد مرسوله خود را که برای شما با پیامک ارسال شده در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کنید.طبق جزییات نمایش داده شده می توانید جهت هماهنگی با پست منطقه خود تماس بگیرید و پیگیری های لازم را انجام دهید.

 

سفارش من هنوز به دستم نرسیده است، چطور پیگیری کنم؟ 

بعد از تحویل هر سفارش به پست ، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. در صورت عدم موفقیت می توانید با واحد پشتیبانی رادمِن تماس حاصل نمایید.